Praxisunk betegellátási rendje
A Covid-19 járvány mindannyiunk életét megváltoztatta. A személyes megjelenés korlátozottsága miatt sokat dolgoztunk azon, hogy a járvány idején se maradjon senki ellátás nélkül. A kizárólag telefonos megkeresés lehetősége elégtelen lett volna ennek megvalósítására, ezért alkalmazkodva a megváltozott helyzethez, újabb csatornákat nyitottunk Önök felé.
A tapasztalatok és visszajelzések egyaránt azt mutatják, hogy a megváltozott - telemedicinális elemeket is tartalmazó - betegellátás jóval hatékonyabb munkavégzést, betegellátást tesz lehetővé.
A telemedicina (33/2020. (IX. 16.) EMMI) rendelet biztosítja számunkra azt, hogy továbbra is éljünk az új lehetőgekkel.
Kérem Önöktől az alább olvasható, új betegellátási rend betartását.
- A betegellátás előjegyzés alapján történik. Fontosnak tartjuk az előjegyzésnél, hogy figyelembe vegyük az ellátás sürgősségét szakmai szempontok alapján.
Ha bármilyen okból szeretné igénybe venni a háziorvosi ellátást, a megadott lehetőségek egyikén keressen minket röviden részletezve a megkeresés okát.
- drkisasszisztens@gmail.com
- Erodium e-rendeles (Erodium kártyával rendelkezők esetében)
Segítse munkánkat! A telefonos elérhetőség maradjon azon Pácienseinknek, akiknek más megoldás nem elérhető. A kapcsolatfelvétel céljaira - lehetőség szerint - részesítsék előnyben a fentiek egyikének használatát.
Felhívom a figyelmüket arra, hogy a lehetőségek közt mobiltelefonszám nem szerepel!
- Akut panaszok esetén az ellátásigényt jelezzék minden nap 08.00-09.00 között e-mailben, Erodium e-rendelésen keresztül. (légúti, húgyúti fertőzés tünetei, hasi, mellkasi fájdalom, fejfájás stb.) Táppénz igénynél különösen fontos ez. Ha valaki nem tudja munkáját ellátni és szeretné, hogy ezt a háziorvosa igazolja, akkor a kérés bejelentése nem maradhat a rendelés végére. Kivétel az, ha a pácienst munkából küldik haza.
Rendelésünk első egy órájában történik ezen bejelentések átnézése. A megadott telefonon fogom felkeresni a további teendő vagy időpontegyeztetés megbeszélése céljából. Aktuális telefonszámot mindig adjon meg!
- A nem sürgős, gondozási, ill. kivizsgálási feladatokkal kapcsolatos teendők megbeszelése ezt követően - a rendelési idő második felében, kizárólag időpontra, előjegyzés alapján - lehetséges. (Ide tartozik a leletek megbeszélése, különböző kivizsgálásokkal kapcsolatos teendők, jogosítvány hosszabbítás, időszakos státuszfelvételek és minden tervezhető vizsgálat, orvos-beteg találkozás.)
Az előjegyzés az aktutális kapacitásunktól függ. Előfordulhat, hogy távolabbi időpontok adására van csak mód, azaz néhány napos/hetes várakozási idő alakul ki (különösen a megnövekedett számú légúti fertőzéses esetek időszakában).
- FONTOS! Ha állapota miatt ellátása csak otthonában lehetséges, akkor kedden és csütörtökön, azaz a délutáni rendeléseink napjain ennek kezdeményezése DÉLELŐTT történjen kizárólag telefonon (72/898-896). Hívását Rózsa Beáta fogadja, aki kikérdezi Önt és továbbítja számomra kérését. A háziorvosi készenlét ideje 07.00-15.00-ig tart, tehát a délutános rendelési napokon a háznál történő ellátásra délelőtt van csak mód.
- Leletei, e-receptjei követésére hasznos az ügyfélkapun keresztül elérhető EESZT ("felhő") használata. Örömünkre szolgál, ha minél többen használják! Ha EESZT használatra nincs lehetősége, akkor jegyezze fel a gyógyszerfelírás dátumát és kövesse naptárjában, rendszerint 90 napra látjuk el gyógyszerekkel.
- Laborvizsgálat eredmények nyomtatott formában történő kiadása a labor recepcióján történik vagy lelete az EESZT használatával az Ön számára is elérhető.
Laboreredményének megbeszélésére lehetősége van telefonon vagy indokolt esetben személyesen. Ha igénye van arra, hogy a labroratóriumi leletei otthon rendelkezésre álljanak, forduljon a laborhoz vagy használja az EESZT-t a kormányablakban történő ügyfélkapu regisztrációt követően.